معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی
نویسندگان

کتاب طرقه

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳ ق.ظ

کتاب طُرقه
شاعر: وحید جلالی

از گلی رنگ و بو نمی خواهم
از کسی پرس و جو نمی خواهم
می نشینم به کنج خلوت خویش
بعد از این های و هو نمی خواهم
هر کس از هر کسی که پیغامی
می رساند، بگو نمی خواهم
آرزو هم سراب موهومی است
من دگر آرزو نمی خواهم
چیزی از بختِ مضحک مست
پستِ بی آبرو نمی خواهم
من دگر بعد از این خودم را
با آینه رو به رو نمی خواهم
او که دیگر مرا نمی خواهد
من خودم را چو او نمی خواهم
چشم در چشم آینه تا چند؟ 
من چیزی جز از او نمی خواهم


برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:
@nashreshani1

همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 

http://www.nashreshani.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی