معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی
نویسندگان

کتاب مایادا

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۵۲ ق.ظ

کتاب مایادا  

کتاب مایادا اثر جین ساسون است که توسط شراره معصومی ترجمه و در نشر شانی ترجمه شده است. نشر شانی یکی از باتجربه‌ترین و پُرعنوان‌ترین ناشرهای برتر کشور است که سابقه‌ی درخشانی در نشر کتاب‌های ترجمه‌ی خارجی با توجّه به رعایتِ اصول و قوانین دارد.  
کتاب مایادا نیز در بهار سال 1399 از این نشر پُرتوان منتشر شده است. جین ساسون در مقدمه‌ای کوتاه بر این کتاب می‌گوید در سفری که به عراق داشته می‌خواهد که مترجم زن در کنارش باشد و به این ترتیب با مائده العسگری که متعلّق به خانواده‌ای با‌نفوذ و ثروتمند است، آشنا می‌شود که این آشنایی به دوستی عمیقی منجر می‌شود‌.
مایادا یا همان مائده گرفتار زندان صدام حسین می‌شود. 
کتاب مایادا روایت زندگی مائده العسگری است و روایت جنایاتی که در زندان صدام حسین شاهد بوده و...
در این کتاب روایت ایرانیانی  که از عراق رانده شده‌اند نوشته شده و اینکه چطور مایادا از زندان نجات می‌یابد و همین‌طور بخش‌هایی از زندگی مایادا را توصیف می‌کند. 
مایادا درباره مادری است که نگران فرزاندنش هست و از سرنوشت خود اطمینان ندارد..
مایادا روایت انسان هایی است که بی هیچ دلیلی قربانی شده‌اند...
این داستان روایت زندگی است با همه‌ی فراز و فرودهایش ... و روایت عشق و ایثار و فداکاری. این کتاب یکی از پُرفروش‌ترین و پُرطرفدارترین کتاب‌هایی است که توسط زنان نوشته شده و سبکی خاص، بی‌نظیر و دلخراش دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی