معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی
نویسندگان

کتاب من از عشق تو حظ کردم

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ب.ظ

 

کتاب من از عشق تو حظ کردم
شاعر: مسعود خدا بنده لو 

میونِ بغض و لبخندم 
میونِ خواب و بیداری 
تو هم با من به این رویا 
یه حس ِ مشترک داری
هنوزم باورش سخته که تو اینجایی

بی وقفه حالا دنیای من با تو

همین جا زیر این سقفه

با تصویره همین دیدار

جهان یک لحظه ماتش برد

تا که چشماتو وا کردی

غمای توی قلبم مرد 
تورو دیدم خدا خندید 
من از عشق تو حظ کردم 
با تو من کل دنیا رو

تو یک لحظه عوض کردم

برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:
@nashreshani1

 

همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 

http://www.nashreshani.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی