معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی
نویسندگان

کتاب سطرهای انفرادی

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ب.ظ

کتاب سطرهای انفرادی
شاعر: محنا امیری

تنها نشسته است غمی در اتاق من
فنجان و چای کهنه دمی در اتاق من
تو نیستی و خیس شده چشم پنجره
باران گرفته است کمی در اتاق من
چون آفتاب بود ولی ساکت و صبور
می زد غروب ها قدمی در اتاق من
وقتی به جای خاطره ها مانده جای تو
این روزها صدای بمی، در اتاق من...!
حس می کنم که گردنه ای سخت پیش روست
جا مانده است پیچ و خمی در اتاق من
با واژه های توی سرم رنج می کشد
هر پنجشنبه عصر غمی در اتاق من

برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:
@nashreshani1

همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 

http://www.nashreshani.com

نظرات (۱)

درود بر شاعر گرامی و نشر خوب شانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی