معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی
نویسندگان

کتاب پنهان میان سه نقطه

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۳۸ ب.ظ

کتاب پنهان میان سه نقطه
شاعر: پویا جمشیدی

افتاده ام در ابتدای کوچه ای بن بست
از دست دارم می روم، اصلا حواست هست؟ 
بیرون زدم از خاطراتت برف می آمد
من گریه کردم آخر این قصه را باید
بعد از تو فکر روزهای آخرم باشم
بلد ار تو فکر ضجه های دفترم باشم
بعد از تو چشمم دفترم را آبیاری کرد
بعد از تو تهران پا به پایم بی قراری کرد
بعد از تو راهی از جهنم رو به من وا شد
بعد از تو بهمن بدترین میدان دنیا شد
بعد از تو دیگر آرزوهایم زمین خوردند
بعد از تو با پای خودم نعش مرا بردند
بعد از تو من زانو زدم، آینده را کُشتم
دیوار می زد هی خودش را بر سر و مُشتم
بعد از تو در من اشتیاقِ زنده ماندن، مُرد
کابوسِ تنهاتر شدن آینده ام را خورد

از دور می بینمت این آخرین بار است
دنیا به ما یک زندگی کردن بدهکار است
غمگینم، از آینده از تقدیر، غمگینم
دارم تو را در خاطراتم خواب می بینم
می فهمم این رفتن برایت آخرین راه است
دیوار من از زندگی یک عمر کوتاه است
من رفتنت را با دو چشم بسته ام دیدم
از بوسه هایت لا به لای گریه فهمیدم
قد زمستانی ترین روز خدا سردی
تا گریه کردم، گریه کردی... بر نمی گردی؟ 
اسم تو را در شعرهایم خط خطی کردم
وقتی نباشی من به دنیا بر نمی گردم
باران ببارد آسمان عطر تو را دارد
بغضت گریبان می درد تا صبح می بارد
لبخند دادم می زنم با اینکه دلتنگم
دارم برای زندگی با مرگ می جنگم
می بوسمت از دور، این رشته محکم نیست
می بوسمت با اینکه لب های تو سهمم نیست
می بوسمت، می بوسمت، تا درد پا بر جاست
دلواپسم، دلواپسی از خنده ام پیداست

برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:
@nashreshani1

همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 

http://www.nashreshani.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی