معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی
نویسندگان

کتاب رودخانه وارونه(هانا)

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲ ب.ظ

کتاب  رودخانه وارونه (هانا) 
ژان کلود مورلوا
۱۵۴ صفحه رقعی
مترجم: آسیه حیدری (شاهی سرایی)


 

وقت نگاه کردن و دقت کردن به آن ها را داشتم.

کمی آن طرف تر دو تا دیگر از آن ها هم

مثل آن دوتای اولی در رفتند.

البته طبیعی اش این است که وقتی غریبه ای وارد جایی می شود،

بچه ها با دیدنش خجالت نمی کشند،

و برعکس دنبال او راه می افتند،

او را تعقیب می کنند، سوال پیچش می کنند.

خیلی هم برایم مهم نبود.

من منتظر بزرگ تر ها بودم. 
دو تا مادربزرگ با قدم هایی آرام جلو آمدند.

انگار خواهر بودند، چون دماغ هایشان درست مثل هم بود.

دماغ های کوچولویی به شکل ترامپت.

با فاصله با آن ها سلام کردم تا از من نترسند.

ولی به جای اینکه جواب سلام مرا بدهند،

راهشان را کج کردند و با سرعت دور شدند.

بله! من مادربزرگ ها را ترسانده بودم.

البته تعجب نکردم. حتما بارنابه به اهل ده خبر داده بود

و کمیته ی پذیرایی از من در انتظارم بودند. 


برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:
@nashreshani1

همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 

http://www.nashreshani.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی