معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی

با ما شعر بخوانید🌹

معرفی کتاب های نشر شانی
نویسندگان

کتاب عقاید یک دلقک

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۳۵ ب.ظ

کتاب عقاید یک دلقک
هاینریش بُل
مترجم: فاطمه عزتی سوران

زمانی که به شهر بُن رسیدم، هوا تاریک شده بود.

خودم را وادار کردم تا یک سری از اعمال مکانیکی را که

در طول پنج سال رفت و آمدم به این شهر انجام می دادم،

تکرار نکنم. پایین رفتن از پله های ایستگاه قطار،

بالا رفتن از پله ها، زمین گذاشتن ساک سفری،

بیرون آوردن بلیت از داخل جیب کت، برداشتن ساک،

تحویل بلیت، ورود به باجه روزنامه فروشی، خرید روزنامه های عصر،

خروج از باجه و اشاره به یک تاکسی. تقریبا در پنج سال گذشته

همیشه در حال ترک جایی و ورود به جای دیگری بودم.

هر صبح از پله های ایستگاه بالا می رفتم

و دوباره پایین می آمدم. عصر باز هم از پله ها پایین می آمدم

و دوباره بالا می رفتم. 


برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:
@nashreshani1

همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 

http://www.nashreshani.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی